Tekpoint Solutions gebruikt een software om particulieren en bedrijven vanop afstand te assisteren. Het is een betrouwbare tool; die ons in staat stelt om verbinding te maken met uw toestel en eventueel uw muis en toetsenbord "over te nemen" zodat we het probleem kunnen bekijken en oplossen indien mogelijk. Deze tool stelt ons ook in staat om de benodigde bestanden te verzenden naar uw computer, of om eventueel een demonstratie te geven van hoe iets moet gebeuren. Support is beschikbaar voor klanten die gebruik maken van Windows (2000,XP,Vista, Win7, Win8).

Deze metode is 100% veilig, want er word gebruik gemaakt van toegangscodes en paswoorden voor eenmalig gebruik die elke keer automatisch veranderen.

1)Download en installeer de support module via onderstaande SUPPORT link.

2)Er zal een ID en een paswoord gegenereerd worden. Wanneer u daar om gevraagd word door onze medewerker; geef dan a.u.b uw ID door. Geef, wanneer daarom word gevraagd, uw paswoord door (8 cijfers). Dit wordt telkens veranderd en is vereist bij elke connectie.

3) Onze medewerker zal uw ID en paswoord ingeven, waarna hij toegang krijgt tot uw computer (mits dit toestel toegang heeft tot het internet). Hij zal nu de controle overnemen over uw toestel, of vragen om bepaalde activiteiten uit te voeren.
SUPPORT!